Linde MH розробила електронавантажувачі на літій-іонних батареях г/п від 1,4 до 1,8 т.

Перші контрбалансні електронавантажувачі Linde з літій-іонними батареями, представлені на початку року на заході World of Material Handling (WoMH), вийшли на ринок. Їх важливою перевагою є те, що вони дозволяють менеджерам парків вантажопідйомної складської техніки бути більш незалежними від процесу підзарядки батарей навантажувачів особливо при роботі в кілька змін. Це стало можливим завдяки високій енергоємності та ефективності вбудованих літій-іонних батарей, а також можливості проміжної підзарядки в будь-який зручний час, що в свою чергу призвело до значного збільшення часу роботи навантажувачів. Крім того, розроблена Linde багаторівнева система контролю гарантує повну безпеку роботи навантажувачів з літій-іонними батареями.

Для кожної з п’яти моделей електронавантажувачів в діапазоні вантажопідйомності від 1,4 до 1,8 т є два варіанти батарей: один з меншою і один з більшою ємністю. Даніель Буте, керівник Напрямки управління продуктами компанії Linde MH, вважає, що якщо умови дозволяють проводити проміжні підзарядки в процесі роботи навантажувача, то батареї меншої ємності зазвичай вистачає. В таких умовах електричні навантажувачі Linde E14 і E16 C (компакт) використовуються з батареєю ємністю 13,1 кВтг, тоді як 3-опорні моделі Linde E16 and E18 і 4-опорна модель E16 P – з батареєю ємністю 16,3 кВтг. Однак якщо умови експлуатації вимагають більшої продуктивності навантажувачів або необхідно використовувати навантажувачі дві зміни поспіль, то переважно вибрати батареї більшої ємності: 39,2 кВтг і 45,7 кВтг відповідно. Також є два варіанти зарядних пристроїв різної потужності. Поєднання характеристик зарядного пристрою й батареї безпосередньо впливають на швидкість процесу зарядки. «Від потужності зарядного пристрою і ємності батареї залежить, скільки часу буде потрібно на зарядку батареї, – пояснює Даніель Буте. – Щоб зарядити повністю використану батарею маленької ємності за допомогою потужного зарядного пристрою, буде потрібно близько 50 хвилин. На зарядку батареї великої ємності за допомогою зарядного пристрою маленької потужності може знадобитися більше шести годин.»

Не всі навантажувачі однакові, то ж можна сказати і про батареях. Клієнти, які купили навантажувачі Linde E14 – E18 ION з літій-іонними батареями, отримають минулий сертифікацію в ЄС єдину продуману систему, що складається з вилочного навантажувача і батареї, яка повністю відповідають майбутнім умовам експлуатації, а також зарядний пристрій, що випускається під маркою Linde. Як зазначає Даніель Буте, ця система дозволить повністю використовувати переваги нової технології. Вона дозволяє провести 2500 повних циклів зарядки до досягнення залишкової ємності батареї як мінімум 80%. Ще одним плюсом даної системи є простий і зручний процес зарядки батареї за допомогою відкидний кришки в задній частині навантажувача. Комплекс заходів щодо забезпечення високого рівня безпеки праці є однією з відмінних рис нових навантажувачів. На здійснення цього завдання працюють всі елементи, починаючи з секцій батареї, модулів і рівня заряду, працюють на те, щоб запобігти зайвому тиск, перегрів, а також перезаряд або глибокий розряд батареї. Захист навантажувача здійснює також датчик ударів, який відстежує параметри роботи батареї і запобігає випадки неправильного поводження з батареєю. Запатентована система перетворює регенеративную енергію гальмування в тепло, замість того, щоб повертати енергію в батарею в разі, якщо є ризик надмірного заряду.

Клієнти, які купили навантажувачі Linde E14 – E18 ION з літій-іонними батареями, отримають сертифікацію, що пройшла в ЄС продуману систему, що складається з навантажувача і батареї, яка повністю відповідє майбутнім умовам експлуатації, а також зарядний пристрій, що випускається під маркою Linde. Ця система дозволить повністю використовувати переваги нової технології.

Система управління батареєю бере на себе функції контрольного центру і таким чином грає важливу роль в забезпеченні безпеки роботи навантажувача. Вона відстежує всі параметри роботи батареї, інформує оператора про випадки неналежного поводження з навантажувачем і стежить за тим, щоб у разі виявлення неполадок, навантажувач був відправлений на технічне обслуговування. Батарейний осік із сталевих листів товщиною 25 мм захищає від будь-яких пошкоджень. Численні тести показали, що система володіє чудовою системою захисту від зовнішніх впливів.

Великі випробування підтвердили надійність і безпеку нових батарей.

Як завжди, навантажувач був підданий вібраційним випробуванням, але було і нововведення: «Вперше ми тестували функціональні особливості і стабільність роботи цілої системи – електричного навантажувача і батареї як єдиного цілого», – розповів Даніель Буте. Результат тестування був вельми задовільним. «Для проведення цього тестування з навантажувачами на літій-іонних батареях відпала необхідність використовувати зовнішні джерела живлення, на відміну від тестування кислотних батарей, проведення якого до цих пір неможливо здійснювати без зовнішнього електроживлення, в іншому випадку постійні вібрації зруйнують кислотну батарею», – зазначив Даніель Буте. Крім того, навантажувач з літій-іонною батареєю відмінно пройшов краш-тест, в ході якого навантажений 8-тоний навантажувач на повній швидкості збоку протаранив 3-тоний електричний навантажувач. Віла не змогла проткнути міцну захист навантажувача Linde з літій-іонною батареєю.

Після успішного тестування на заводі Linde, навантажувачі з літій-іонними батареями були спрямовані для тестування на підприємства клієнтів Linde в різних галузях бізнесу. «Всі клієнти були натхнені перевагами нових батарей і повністю задоволені результатами проведеного тестування. Постійна висока продуктивність, зниження простоїв завдяки проміжним підзарядки, відсутність необхідності в додатковій батареї і зручне обслуговування нового навантажувача опинилися в числі найбільш часто згадуваних », – Даніель Буте підсумовував відгуки компаній, які проводили тестування.